Jūsų patogumui, galite rinktis kelis pristatymo būdus:
1.Jūsų nurodytu adresu, prekes pristato kurjerių tarnyba DPD,Itella, Venipak. Pristatymo laikas 1-3 darbo dienos. Paslaugos kaina priklauso nuo prekės svorio.
2. Pristatymas į Omniva paštomatus. Kaina priklauso nuo skyrelio dydžio. Pristatymo laikas 1-3 darbo dienos.
3. Pristatymas į Itella paštomatus. Kaina priklauso nuo skyrelio dydžio. Pristatymo laikas 1-3 darbo dienos.
4. Pristatymas į DPD paštomatus. Kaina priklauso nuo skyrelio dydžio. Pristatymo laikas 1-3 darbo dienos.
5. Pristatymas į Venipak paštomatus. Kaina priklauso nuo skyrelio dydžio. Pristatymo laikas 1-3 darbo dienos.
5.. Prekes galite atsiimti patys, iš mūsų sandėlio. Pristatymo laikas 0-1 darbo diena. Dėl atsiėmimo iš mūsų sandėlio prašome iš anksto susisiekti el. paštu pagalba@valesa.lt
1. Prekių pristatymas.
1.1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
1.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
1.3. Prekes pristato Pardavėjas arba Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris).
1.4. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.
1.5. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
1.6. Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
1.7. Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui.